Prekių grąžinimo sąlygos

  • 1. Prekės grąžinimo sąlygos :
    1.1 Pirkėjas gali pasinaudoti teise grąžinti kokybišką ir nenaudotą prekę per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių gavimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją, kaip tai numato „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“
    1.2 Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.“
    1.3 Grąžinant kokybiškas prekes laikomasi šių sąlygų:
    a) Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
    b) Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    c) Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    d) Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
    e) Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
    f) Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.
    1.4 Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
    1.5 Negrąžinamos tvarkingos prekės, kurioms buvo užsakytas individualus užrašas (kai užrašytas vardas, data ar kiti įrašai, kurių nebūna ant standartinės prekės) išskyrus atvejus, kai užrašas pasirinktas individualiai, bet be vardų ar kitų individualių tekstų.

    2. Prekių grąžinimas:
    2.1 Kur grąžinti prekes:
    Jei 1 punkte išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekės grąžinimui atlikite šiuos žingsnius :
    a) Jeigu prekės atsiimtos SUPERDOVANOS parduotuvėje, grąžinkite jas į tą pačią parduotuvę.
    b) Jeigu prekės pristatytos paštomatu, paštu ar per kurjerį, jos gali būti grąžinamos pirkėjui patogiu būdu – siunčiamos paštu, paštomatu ar per kurjerį,
    c) Grąžinant prekes būtina pateikti jos pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą, ir grąžinimo dokumentą, kurio formą bus atsiųsta pirkėjui e-paštu.
    Dėl visų klausimų susisiekite su mumis info@superdovanos.lt  arba telefonu +370 698 30649 ir susiderinsime prekių grąžinimo detales. Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

    2.2 Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

    a) Jei prekės buvo grąžintos į SUPERDOVANOS parduotuvę, už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo metu, įvertinus pristatytų prekių būklę.
    b) Jei prekės buvo pristatytos kurjeriu ir grąžintos kitu būdu (siunčiant paštu ar pan.), gavus prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 30 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.
    c) Jei buvo sumokėta už prekes el. bankininkyste, tačiau užsakymas atšauktas, už prekes sumokėta suma grąžinama per 10 dienų nuo užsakymo atšaukimo.
    Grąžinant prekes SUPERDOVANOS parduotuvėje, grąžinamų prekių būklę, kiekį, asortimentą Pardavėjo atstovas patikrina Pirkėjo akivaizdoje, kad įvertinti ar prekės atitinka grąžinamos prekės sąlygas.

    3. Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės?
    Kilus problemoms dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu info@superdovanos.lt